Sipariş, Teslimat ve İade

Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?

Sipariş verirken, ürünlerin teknik özelliklerine, yatay/dikey montaj şekline, içerik yükleme yöntemine göre detay bilgileri almamız gerekir. Kargo teslimatı sırasında herhangi bir sorun yaşanmaması için adresinizi tüm detaylarıyla bildirmeniz gerekmektedir.

 

Nasıl sipariş verebilirim?

Siparişlerinizi sitemizdeki info@microkey.com.tr adresinden, 0216 482 76 40 no.lu sabit telefon veya 0533 275 42 96 no.lu telefon WhatsApp hattından verebilirsiniz.

 

Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderilecek?

Vereceğiniz siparişleriniz kargo şirketleri aracılığı ile gönderilmektedir. Anlaşmalı kargo şirketiniz varsa sipariş aşamasında bildirmeniz gerekmektedir.

 

Kargo ücreti ne kadar?

Kargo ücreti gönderilecek ürünün hacmine, ağırlığına ve gideceği yerin uzaklığına göre değişiklik göstermektedir. Sipariş teyidinde güncel kargo bedeli tarafınıza bildirilmektedir.

 

Siparişimi verdim, bundan sonra ne olacak?

Siparişiniz alındıktan sonra, üretim süreci ve stok durumuna göre teslim tarihi tarafınıza bildirilecektir.

 

Ödemeyi nasıl yapabilirim?

Ödemelerinizi tek çekim Visa, Mastercard v.s. kredi kartları veya Banka Havalesi ile yapabilirsiniz.

 

Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.

 

İade Bilgileri
Aldığınız her ürün, üretici firmasının garantisi altındadır.

Almış olduğunuz ürününü ambalajını açmadan/tahrip etmeden//bozmadan, ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren yedi (7) günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz. Ürünü, ürün faturası, sipariş numaranızı da içeren bir dilekçe veya iade formu ile iade ediniz.

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız

Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş vesaire şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez.

Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür

Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilen ürün Bize ulaştığı andan itibaren on (10) gün içerisinde ürün bedeli iade edilir. Kredi kartına ürün iade bedeli bankanız tarafından 2-6 hafta arasında yapılmaktadır. Bu sürede firmamızın tasarrufu bulunmamaktadır.

Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumları tespit ettiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünü iade almayacak ve bedelini iade etmeyecektir.

Ürün müşteriye ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek arızalar için, firmamıza başvurulmalıdır.

Yukarıdaki şartlara uygun hallerde iade edilen ürünlerde kargo ücreti müşteri tarafından ödenecektir..

Havale iadeleri 2 iş günü içinde Kredi Kartı iadeleri 3 iş günü içinde yapılacaktır. Bankanız kredi kartı iadelerini aynı gün hesabınıza yansıtmayabilir. Bu durumda bankanızın kredi kartı servisini aramanız gereklidir. Siparişinizle ilgili “İptal Edildi” uyarısı çıktıktan sonra tüm bedel kredi kartınıza veya havale yaptığınız bankanıza iade edilmektedir.